15072010- Ben doğurana kadar bile öyle aman aman hislere kapılmadım. Buna hareketlerini hissettiğim zamanlar da dahil. Herkes aynı değil. Sizinle aynı endişelerim vardı, hatta benzer bir post açmıştım. Bebeğim 26 günlük, tam anne moduna yeni yeni geçiyorum. Bence hepsi bir süreç ve zamanla olacak şeyler. Kendinizi üzmeyin, daha çok yeni, zaman içinde hisleriniz değişecektir. 😊🌸