BelemirVatansever Bugün doktor kontrolümüz vardı gittim gecen hafta 4mm çıkan kese bu hafta 24mm çıktı ama bebek görünmedi haftaya bakıcaz dedi doktor boş gebelik olma ihtimali var mıdır tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi ?
aslansmommm BelemirVatansever 7+2 de gitmiştim ben ilk bilerek geç gittim ne varsa görünsün diye gittiğimde kese bebek kalp atışı herşey görünüyordu. İnşallah geç döllenme falandır da bi dahakinde bebeğinizi görürsünüz 🤲🏻🧿
BelemirVatansever aslansmommm inşallah zaten doktorumuzda geç döllenme olma ihtimali var dedi kan sonucumla Haftam birbirini tutmuyor,peki 24 mm kese boyutuna göre bebek oluşmamışmıdır