Bi sıkıntı olmaz ben griptim 20. Haftamda ve 25. Haftaya kadar 25 de önce covid alışını yapalım dediler 28 de 1. Doz tetanoz oldum 32. Hafta da 2. Doz tetanoz oldum 32. Haftaya kadar süresi var dedi sağlık ocağı ve kendi doktorum bi sıkıntı yaşamadım şükürler olsun🙏🏻