Merhaba, gebeliğimin başından beri tsh kontrol ettiriyorum. İlk tahlillerimde 4,67 çıkmış ama o zaman doktor saçma sapan bir şeye odaklanıp hiç üzerinde durmamış. Daha sonra baktırdığımda bir düşük bir yüksek çıktı ilaç kullanmadık. Başına gelen var mı korkulacak kadar yüksek mi sizce ?
2.tahlil 2,21
3.tahlil 3,30
Yeni yaptırdığım tahlil ise 5,48
Doktorumu aradım haber bekliyorum şimdi ama burada da sormak istedim. 20+2 günlüğüm.