Ya bugün 2. Doz aşım var , ilkinde bebeğimin hareketleri çok azalmıştı umarım yine aynı şey olmaz , pazartesi zaten şeker yüklemesi oldum sonrasında bebeğim 2 gün kendine gelemedi şimdi üstüne aşı olacağım, ya bu ıvır zıvırlar cidden can sıkıyor Ya ama olmasa da olmaz, keşke dememek için strese giriyorum