Dilara9406 Kizlar biz biraz gec kaldik sanirim 2 cm acilma ve sancilarim var şimdi koysak olurmu nasil konur acil bana yardim edin lutfen
RdvnMlkn Dilara9406 benimde suyum geldikten sonra koydum hastaneye gittiğim de 4 cm acilmam vardı otla alakası varmi bilmiyorum ama bebek hazneye inmedigi için baya zordu
Sibelu Dilara9406 Açılmalar başladığında konuluyor ki rahim sürekli ve daha çok açılsın diye. 2 cm olup açılma devam etmeyebiliyor sonuçta.
Sibelu Dilara9406 izlediğim videolara göre doğum başlyınca konuluyor zaten. Önemli olan niyet tabili koyabilirsin💘
2melekannesiii Dilara9406 olur canım niyetler sana sonuçta benim ilk doğumda da öyle yapmıştık ben hastanedeydim