Gizemkarademir Rahim filmi çektirdikten sonra sol tüpün tıkalı olduğunu öğrendim açılmıyormuş dr denedi olmadı bu şekikde hamile kalan var mı yada farklı bir tedavi uygulatan.
Sehrbnon12 Gizemkarademir tüp bebek tedavisi ile oluyor canım benim arkadasım ın da tüpleri tıkalıydı acılmadı ameliyat ile de acılmadı tüp bebekle hamile şuan sende direk tüp bebek yap kuzum
deno1 Gizemkarademir benimde tıkalı çıkmıştı defalarca klomen iğneler denedik malesef kapali taraftaki yumurtalarım daha aktifti hep bende tup bebek yaptım zaten pco da vardi ama şans işi ben burda cok okudum tek tuple hemen hamile kalan kişiye bağlı yani
Cinarmama Gizemkarademir Gizemkarademir merhaba, benim de rahim filminde sağ tüpümün tıkalı olduğu ortaya çıktı ve doktor açamadı. İçi sıvı doluymuş, bu sıvı da bebeğin olmasını engelliyormuş. Ameliyatla sağ tüpü aldılar ve tüp bebeğe gerek kalmadan hemen hamile kaldım. Hatta pazartesi inş doğum olacak 😌
symaslan Gizemkarademir benimde sol tüpüm tıkalıydı yumurta takibine başladık iki ay kapalı taraftan yumurtladım 3.ay açık taraftan yumurtladım o ay hamile kaldım