hatice14 LaRabiss hep mevcut izindekiler üzerinden konuştuk yeni çıkacaklar için konuşmadık özlük birimi daha doğru bilgi verecektir yanlış bilgi vermek istemem
Nsatrkr hatice14 acaba sadece sağlığa mı gitmiş yazı yoksa bütün kamuya mı? Ben idareye sordum öyle bir yazı gelmedi dedi
hatice14 -anne-oluyorum- elimde yazı var buraya nasıl yükleyeceğimi bilemiyorum ama yukarıdaki linkteki yazı zaten aynısı
Sevdapl hatice14 https://imgyukle.com/ buraya tıklayıp yüklüyorsunuz linki kopyala deyip yapıştırıyorsunuz.
LaRabiss Eğer soran birileri varsa yazabilir misiniz yeni alacaklar içinde geçerli mi diyee bende yarın gidip özlüğe soracağım insalalh
Sevdapl Bu izni sadece sağlık bakanlığı kendi çalışanlarına veriyormuş diğer memurları kapsamıyormuş.
Sevdapl Nsatrkr sağlık bakanlığı atama dairesi başkanlığını aradım 0312 585 1716 siz de arayıp teyit edebilirsiniz.