Esme1989 oncelikle gecmis olsun canm . Bende 5 haftalikken 1 düşük yaşadım çok üzüldüm ilk gebeliğimdi arkasina 20 gün sonra hemen hamile kaldım suan 4 aylık hamileyim çok şükür herşey yolunda . Bana doktorum sağlıksız gebelik rahimde tutunmaz dedi kendimi öyle teselli ettim ama rabbim büyük. Allah gönlünüze göre versin