Canpolat Seydasntrk benim 2 arkadaşım da yüksek kiloyla normal doğum yaptılar ikisi de oğlan doğurdu şuan birinin tosun oldu artık dikişi sormadım açıkçası
haklisinesracim 3.800 nedir bacım çatın musaitse 4.5 kiloyu dogurursun avrupada gayet doğuyor 4.5 kilo bebekler Türk kadınlarının çatı yapısı da geniş kendini korkutma.
Merveofs Geçen takip ettiğim bir doktorun paylaşımını gördüm 4650 ile normal doğum yaptırmıştı canım 😊
Pcoslubiranne Seydasntrk 40 haftada bu kilo normal.Fazla degil zaten.Çatinizin durumuna da bağlı biraz.Ben 37+1 de 4 kilo oğlumu doguramadim mesela bir turlu inmedi kanaldan sıkıştı.Ama annnem hepimizi 4.5 kilo üzeri dogurmus.