Asil_hatun Kızlar doktorum bu tahlilleri yaptır geldiginde bakicam demişti ne için olduğunu bilmiyorum yaptıran varmi acaba bide sonuçlarım nasıl anlayan bakabilirmi daha randevumA 4 gün var https://imgyukle.com/i/RWGjuy
benimmdunyamm Asil_hatun enfeksiyon testi diye biliyorum sonuçlar kırmızı gösteriyor yüksek mi düşük mü anlamadım istersen hastaneyi ara doktora bağlasın bir baksın
Happy_mami Asil_hatun enfeksiyonu belirleyen testler bunlar ama grip geçirsen bile bu değerler yüksek çıkabilir en iyi sonucu yine doktor verir
gulfzlt Asil_hatun canım bu testler bağışıklığı gösteriyor senin kızamığa karşı bağışıklığı kalmamış normalde gebelikten önce bu testlerin yapılması ve gerekiyorsa aşı olmamız gerekiyor