benimmdunyamm Bebeğim önceden daha hareketliydi 2 gündür hareketsiz dün doktor bir sıkıntı yok dedi ama neden hareketsiz ki fazla eskisi gibi atmıyor
Hafsa13 benimmdunyamm canım benimde o haftalarda oyledi 28. Haftada bile fazla hissetmiyodum bı gün iyi hareket ediyorsa iki gün sakindi normal galiba
hunilimom benimmdunyamm ben de 25+5 dün doktorun yanında hareket etti daha da etmedi bı ara gece hissettim ama daha düzensiz normal
TazeAnne06 benimmdunyamm 1-2 hafta içinde hareketi tamamen düzene girecektir. Ben de öyle düşünmüştüm ama en düzenli zamanları 26’dan sonra başlıyor ben şuan 28’deyim maşallah gün içinde hareket edecekleri saati bile tahmin ediyorum artık😇 ikiz gebeyim bu arada
edis22 benimmdunyamm canim o haftalarda hep oyle. Benimkide oyleydi. 1 gun hareketli 2 gun durgun. Bende cok endiselenirdim ama gayet normalmis. 28 haftadan sonra artik yerinde durmayacak🤲🏻🐣🤗
balci_huda Hafsa13 28 haftalık olduk 7-8 saattir hareket etmiyor endişeleniyorum doktora gitmeli miyim ?
Hafsa13 benimmdunyamm canim ileri haftalarda daha net oluyo hqreketleri bu haftalarda normal zaten doktorunda sorun yok demiş içini ferah tut
Merveofs Valla benim son 1 haftadır çok nadir hareket ediyor başta 1-2 gün hiç hareket etmedi korktum biraz daha etmezse doktora gidicem dedim sonra az az etmeye başladı ama hâlâ eskisi gibi hareketi yok
Selin_elisa 25+5 günlüğüz bizde 2 gündür baya hareketsizleşti geçen hafta çok hareketliydi neden böyle oldu bilmiyorum bi sorun yoktur umarım normaldir ilk gebeliğim korkuyorum hemen herşeye
benimmdunyamm Selin_elisa dün gittim daha doktora bir sıkıntı yok dedi canım ama dediğim gibi 2 gündür hareketler az
Selin_elisa benimmdunyamm yani bu haftalarda düzensiz hareketler normal miymiş ne zaman düzene girer söyledi mi size
benimmdunyamm Selin_elisa ben doktoruma onu sormadım bebeğe baktığında bir sorun görmedi ama arkdaslar 28 30 dan sonra düzenli olur diyor
benimmdunyamm Selin_elisa bende aynı anksiyetem var birde her hastaneye gitmede tansiyonum yükseliyor
Ecemhiram 24 e kadar baya baya hareketliydi 27+1 haraketler çok azaldı dün dr a sordum sıkıntı yok yeri dar ondan dedi