Adensmom8 Kızlar merhaba 23+2 hamileyim dün stres sonucu fazlasıyla baş dönmesi ve uyuşma yaşadım acile gittik crp 32 çıktı bu durumu daha önce yaşayan var mı ?
Marblingg Adensmom8 normal zamanda da crp yuksek cikmasi normal benimde yüksekti hamilelikte oluyo dedi doktor tabi baska bir deger varmis sanirim %neu diye yaziliyo onunla birlikte yuksekse sıkıntı tek basina yuksek olabiliyo doktorun dedigi bu en azindan
haticerabia45 Adensmom8 benim CRP 46.67 çıktı doktor enfeksiyon dedi ama bayramdan bu yana bende hayatımın stresini yaşadım desem yeridir.ondan mı oluyor acaba 😔29 haftayim bu arada
haticerabia45 Adensmom8 ama benim boğazım çok ağrıyor bademciklerim bir kaç gündürde şiş.antibiyotik verdi doktorum.
Adensmom8 haticerabia45 ben az önce doktorla görüştüm normal dedi sadece bol su ve c vitamini almamı söyledi enfeksiyonu en aza indirmek için
haticerabia45 Adensmom8 aynen canım portakal suyu limon,bal zencefil falan içiyorum inşallah geçer sizinde
elifisik34 25 haftalık benimki. Crp 44 çıktı . Camasir suyuyla temizlik yaptim, usuttum , kedi tirmaladi corona bu ihtimallerdeb biri ogrenemedim gala .