Nesrinmelih Merhaba! Arkadaslar dogum oncesi gogus ucu kremi kulanmalimiyiz ve ne olmali tecrubeli annelere soruyorum? Bebek icin nasil pisik kremi aldiniz ? 33 haftaligiz 🥰
Adensmom8 Nesrinmelih benim tecrübem yok ama heryerde gümüş kapak öneriliyor krem ped vs uğraşma derim memnun olmayan kimse yok bildiğim kadarıyla silverette aldım ben
daphnesmomm Nesrinmelih ben de doğumöncesi sürmek için lansinoh aldım,doktorum 37. Haftadan önce kesinlikle sürme,meme uçlarının uyarılmasınerken doğuma sebebiyet verir dedi. Kısmetse pazartesi günü sezaryene alınacağım. Cumartesi filan sürmeye başlicam ben
ikincicivcivim Nesrinmelih Doğum öncesi için gerek yok canım zaten bebek emdiğinde yara gibi oluyor yıpranıyor vs diye kullanıyoruz lansinoh tan memnun kalmıştım pişik kremi bepanthol baby pişik önleyici merhem hala kullanıyorum ve memnunum 🥰
pennylane Nesrinmelih lansinoh aldım 35. haftadan sonra kullanmaya başlıcam. bebiş için de mustela ve sudocrem aldım. ikisi çok önerilmişti
ozgese-s doktorum kesinlikle göğüs ucuna bişey sürme demişti öyle de yaptım ilk emzirme de yara oldu ama lansinoh krem sürdüm 2 günde düzeldi pişik kremedi de mustela almıştım oğluma iyi gelmedi bepantol kesinlikle öneririm