Ayseee01 sık sık mı oluyor? 32′de bir kez oldu, sonra ara ara toplanmalar oldu bende de bu şekilde. Azıcık ovalayıp su içince geçiyordu. Şimdi 38 haftalığım daha sık oluyor, bebiş kendini doğuma hazırlıyor dediler. Çok sık tekrarlamıyorsa, sancınız hemen geçiyorsa çok endişe etmeyin, doktorunuza yine de bilgisini verin