https://imgyukle.com/i/RU3858
Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin hepimize de sağlıkla gelsinler bebeklerimiz 🤲🏻ama merak ediyorum. özeldeki doktorum 14.haftada erkek demişti yanılma olur mu dediğimde 1 ay sonra teyit etmek için yine kontrole gel dedi özel hastaneyi kapattilar. şimdi devlete gidiyorum ama aşırı suratsız ilgisiz doktor ya iki kelime anca konuşmuyor sadece kaç hafta olduğumu sordu cevap verdim bir sıkıntı yok dedi cinsiyeti sordum daha çok küçük belli değil dedi🙄 diyalogumuz budur 😑biz insan değil miyiz ki kimse sizi zorla çalıştırmıyor maaş alıyorsunuz o kadar sinirlendim ki 😔