Ozlm0916 Okyanus35 ilk doz 20 ikinci doz 24 ücüncü toz da 10. Ayda dedi o zamana bebis dogmus oluyo insallah
Deemetibostnci Okyanus35 ben açaçaktım bu postu ben olamadım iki aydır düşük rsiki nedeniyle yatıyordum nasıl olacak bilmiyorum daha aşı olmadım ben ikisi de kaldı