Kutayyy Merhaba arkadaşlar Hamileliğim çok iyi geçti 36. Haftaya kadar.Şuan aşırı bel ağrısı var kalçamdan ayağıma vuruyor.Yürümekte zorluk çekiyorum.Sizce normal mi yaşayan var mı
Minianne04 Kutayyy benimde öyleydi doğumdan sonrada geçmedi hiç doktora gittim bel kayması olmuş dedi dikkat edin
CenKayNur Kutayyy 27 haftalığım aynı şikayetler bende de var gece uyurken dönemiyorum sağa sola uzanınca gün içinde geri kalkamıyorum
Seval4120 Benim de sırtimin ortasi iki gundur fena ağrıyor 35. Haftadayim bişey var orda zannediyorum
4858 Bende 30 haftalık hamileyim benimde aşırı bir bel ağrım var sağa sola dönemiyorum hep sırt üstü yatmam gerekiyor kısa bir yürümeden sonra bile hemen ağrı giriyor🤦🏻♀️ şimdiden böyleyse 36.haftlarda napacam hiç bilmiyorum🤷🏻♀️