Öncelikle merhaba, bu başlığı görüpte bu hastalıktan muzdarip olan arkadaşlarıma geçmiş olsun, Rabbim şifa versin, sevdikleri hasta olanlara Allah sabır ve güç versin.
Ben 21 yaşındayım ve ülseratif kolit hastasıyım. Bu hastalığı yaşayan, ya da bilen bilir, şu an yine alevlenme döneminde, kanlı ishal, ağrı, tuvalete gitme ihtiyacı, yani baskı hissi ve tuvalet sonrası mide bulantısı çekiyorum. hamile olduğumu öğrendim ilk günden itibaren düşündüğüm şey doğumum nasıl olacak korkusu çünkü bu hastalık bende ishal olarak seyrediyor 8 9 aydır böyle hep ishal olunca eğer normal doğum yapacak olursam ıkınma yüzünden altıma yaparmıyım korkusu var. İlaçları alıyorum ama bulantıları, ağrıları geçirmek veya en azından biraz hafifletmek için önerebileceğiniz birşey varmı? Yaşadıklarımızı paylaşırsak, birbirimize yardımcı olabiliriz. Şimdiden hepinize çok teşekkür ederim.