Kızlar merhaba. Ben şuan 7 haftalık hamileyim. Çalışıyordum . İşteyken kahverengi bir akıntı geldi bende direk doktora geldim. Doktor ultrasonda bebeğin kalp atışını duydu ve kanama alanın oluşmuş dedi o gün hastanede yattım biseyim yoktu. Taburcu oldum.1 gün sonra uyurken kırmızı kan şeklinde geldi hemen hastaneye gittim. Doktor kanama alanın büyümüş dedi. İğneler progestan verdi günde 3 kere . 2 gün hastanede kaldım ve evde gelen kan dışında hiç kanamam olmadi bebekte kalp atışı devam ediyor. Ama doktor önümüzde 3 hafta var dedi bebeğin direnmesi lazım dedi düşük ihtimali var dedi. 2 cm boyunda kanama alanım . bebeğimden biraz büyük. Bol bol dinlen dedi ilac verdi. Bu durumda olup bebeğini kaybeden veya sağlıkla kucağına alan var mı tavsiyeleriniz neler.( Ben bundan önce kalp atışı durduğu için kürtaj oldum buna bişey olsun istemiyorum) dualarınızı eksik etmeyin.🧡