cekik_anne Son 27 gün kaldı ama sanki bana 38 gibi gelicekmiş gibi oluyor bilemiyorum dogum için önerileriniz nedir yÜrüyüş hareket hurma vs gibi
user124578 cekik_anne o hiç belli olmuyor ilk kızımda banada oyle geliyordu erken doğum riskim de vardı ama kendi gelmedi suyum zaten azdı dahada azalınca sezeryane dondu doğum 38+3 te ama daha gelmeye niyeti yoktu ama aniden daha oncede gelebilir haftasını da geçebilir
Guler123_ cekik_anne ayyy aynı gunlerdeyiz bana da öyle geliyor biliyor musun 🤗🤗🤗 bu aralar çok heyecan bastı her an gelecek diye ayyyy kizzz çoğu bitti azı kaldıiiiii
_101422_ cekik_anne bende yarin 36 oluyorum dün nstde sancilarim cikti serumlarla durdurdular. Hayirlisiyla zamanjnda aliriz hepimiz insallah kucagimiza