Ceydacvkk Kızlar doğumdan sonra korse kullandınız mıı ? ve önerdiğiniz korse fotoğraf atar mısınızzz ??
Nur123aa Ceydacvkk valla ben aldım göbeğim kendini salsın istemiyorum marka hatırlamıyorum hemen çantaya koydum ama Trendyol dan aldım yorumları da gayet güzel bakabilirsiniz ordan
Seval4120 Ceydacvkk ben iki kez normal doğum yaptım ikisindede hemen kullandım. Birde Bu hani bel agriyinca kullanılan korseler varya ben onu kullandim zaten göbek toplandıkça gevşek geliyor kesip daralttik sürekli çok iyi oldu yani hiçte göbeğim kalmadi