Sibelle dinde zorlama yok. Bunu sormayin bile. Herkes basimiza bir hoca kesiliyor. Ben 28. Haftada erken dogum riskiyle karsilastim ve ameliyat oldum bobreklerimden. 1 aydir sadece tuvalete kalkiyorum. Dogal olarak birak egilmeyi oturmak bile bana sikinti. Sandalyeye oturup namaz kiliyorum. Kiii biliyorum ki rabbim affedicidir. Biz bu durumda bile namazdan vazgecmiyorsak kurban oldugum allah sen niye boyle kildin diye sual etmez insallah diye dua ediyoruz umuyoruz. Ne diyorlar. Namazin kacisi yok. En kotu haldesin kuturumsen bile gozlerinle namaz kilacaksin diye. Unutmalim lutfen