Laylaycizi_96 Happyy_ normal degil ama az bir miktar pembe bi akıntı ilk hamileligimde bende de olmustu biranönce Dr git
Kbr19- Benimde oldu ilk pembe lekelenme şeklinde sonra 8. Haftada kırmızı kanamam oldu tekrar progestan başladı doktor korkma ama hemen hastaneye de git ihmal etme
Merve201119 Happyy_ doktora gidin kanama azı veya çoğu burda kimse normal.olup olmadığını bilemez o haftalarda yerlesme kanamasi olabiliyor ama dediğim gibi en doğru bilgiyi doktor verir ihmal etmeyin