Withminou en büyük korkum ıkınamamaktı çünkü afedersiniz kabız bile olmamıştım hiç gebelikte bir keresinde kanız oldum ve ıkınmam gerekti allahım çok zordu doktorumla konuştum ben ıkınmak ne demek bilmiyorum diye, oda merak etme doğum anında istemsizce ıkınacaksın dedi. Neyse doğum anı geldi ve istemsizce öyle bir ıkınma geliyor ki ıkınmak istiyorum Yani. Kafanızı hafifçe kaldırın ve öne eğin göğsünüze doğru, aldığınız nefesle var gücünüzle ıkının sonra ıkınma hissi geçince nefes alın ve his gelince tekrar. Ve şunu da söylemek istiyorum başkalarında nasıl oldu bilmiyorum ama bana sancıdansa ıkınma daha rahat gelmişti belkide suni sancı aldığım için bilmiyorum 🤷🏻♀️