Merhaba kızlar dün sabah doğum yaptım normal oldu doğumdan önce 74,5kgydm doğumdan eve geldm 71,5kgym bebek 2,5kg doğdu zaten erken doğdu yaklasık 3hafta kadar çok şükür hersey yolunda ama benim tecrübeli annelere sormak istedigim şu normal doğumda daha cok kg vermem gerekmiyormuydu suan ödemlerm hala inmedi ama cok kan kaybetmism sadece 3kg düşmesi normalmi sizce diye sormak istedim normal doğum için ?