Acrsule Bende ilk doğumumu epidural normal doğum yaptım çok rahattı. İkinciyi de allah kısmet ederde normal olursa bunu da epidural istiyorum canım 😊çok kolay rahat bir doğum. Sancıya dair hiçbir şey hissetmiyorsun. Ikınma anında tabiki hissediyorsun. İğne olurken de hiçbir ağrı olmuyor sadece baskı hissediyorsun ama ağrıya dair hiçbir şey yok. Tabi biraz da anestezi uzmanıyla alakalı bir durum bence. Ama bana sorarsan kesinlikle tavsiye ederim. Hem senin içinde pozitif bir doğum olur hatta ikinciyi üçüncü de bile epidural istersin 😃