BeyzaNur67 Bayanlar 19 haftamdayim bebegım 300 gr boyu 21 cm olmuş. Boyu sanki bu hafta göre uzun mu bilemedim?
yigitinannesiiiii BeyzaNur67 sizin ve eşinizin boyları uzunsa olabilir canım bence genetik bakımından uzunsanız
Hapyymami55 BeyzaNur67 ay benim de bu gün muaynem vardı boyunu sormayı unuttum ama kilosu 350 du sağlıcakla gelsinler inslaalh benim le eşimin boyu kısa ben 155 eşim 165 bebede ne kadar boylu olabilirki 😂
Ucarbabyy BeyzaNur67 Bende üç gün önce gittim 300 gram 21 cm di. Sanırım normal. Sağlıkla gelsinler inşallah yavrularımız.
R_kilic Bende 19. Haftamdayım yarın kontrolüm var eğer doktorunuz bi sey demediyse sorun yoktur bence bi problem olsa söylerdi bazi bebekler haftasına göre önde olabiliyo 😇🌸
BeyzaNur67 Saglikli olsun bebeklerimiz allahın izniyle 🙏 Doktor iyi dedi.. Netten baktığımda ortalama16 17 cm diyor 19.hfta için. Tabi net te yazanlara itibar etmiyorum benimki sadece merak😊eşim 185 ben 160 boydayiz