Sultan5566 Merhba arkadaşlar 3 gündür bel ağrım var 28+1 günlüğüm internetten araştırdım erken doğum olduğunu söylüyorlar ve dün acile gittim bir şeyin yok deyip gönderdiler sizce ne yapmalıyım.😶
Mavistez Sultan5566 benim 32 haftadan beri var belim kopacak derecede ağrıyor ama 39+0 oldum daha dogmadi
Selamcanim Sultan5566 internete bakmamalısın. asla unutmam egzamam için araştırma yaparken kanser olduğumu söylemişti internet. Doktor da kendinize dert aramayın demişti. Kilo alımından dolayı bel ağrısı oluyor olabilir.
Reyhan35 Sultan5566 gene bir internet kurbanı 😂🤦🏻♀️ internete kalsa hepimiz erken doğuruyoruz normal canım bende çekiyorum hamileliğimin başından beri bel ağrısı çok şükür 37+3 olduk
CenKayNur Sultan5566 bende 27 haftalığım gece uyurken vs gün içerisinde uzanınca bel ağrısından kramplarımdan canım çıkıyor
Annesinin_kuzusuu Benim de kramplarım 27. Haftada başlamıştı. Doktorum magnezyum önerdi. 2 gün kullandıktan sonra ne kramp kalmıştı ne de sancım. Doktorunuza danışın isterseniz