Nefesim74 Kızlar yaa 35+4 hamileyim ben hamilelik egzamasi oldum. Yani kollarımda ufak ufak kabarcıklar çıkmıştı çok kasiniyodu doktora gittim hamilelik egzamasi olmuşsun dedi losyon krem verdi kaşıntıyı alır ama bu kabarcıklar anca doğumdan sonra geçer dedi neyse bir süre iyiydim son günlerde kaşıntılarım çok fazla arttı üstelik bu sefer sadece kollarım değil bütün vücudum kasiniyo deli olcam hep akşamları basliyo dus aliyorum dakikalarca suyun altında kalıyorum kese yapıyorum ama gecmiyo yumuşatıcı parfüm vs kokulu şeyler kullanmamaya dikkat ediyorum ama yinede gecmiyo bi başladımı saatlerce kasiniyorum kolum bacağım sırtım her Yerim aynı anda kasiniyo perşembe kontrol var doktoruma soylicem ama aranız da benim gibi kendini parçalamak üzere olan varmı ???😣😣😣