babysare Kızlar 32+2 olduk çok şükür hareketsizlik kötüde böyle çok hareketli normal mi soluma uzandım yatıyorum rahat mı edemiyo ki kıpır kıpır durmadı kuduruk😊😊biz annelerde hareket etse panik etmese ayrı panik😊 ama sormak istedim
Reyhan35 babysare kuduruk 😂😂 bende oğluma öyle sesleniyorum bence rahatla alakası yok hareketli bebek benimkide öyle asla durmuyor asla 😂
GriMavi Ben de 34+2 Baya hareketli Burda herkes 30 haftadan sonra hateketi azalır diye yazılar okuyordum Bende de o durum olmadı Valla ben mutluyum o hareket ettiginde Hareket etmessen hemen panikliyorum Allah korusun bebişleri💚🤲🏻
Duruduru2021 GriMavi bende 31+1 im şuanda kontrolüme 2 hafta var ama iki gündür hareket çok azaldı tedirgin oldum normal mi
GriMavi Duruduru2021 çok yorulunca biryere gidip geldigimde bende de o gün sakin oluyordu Ertesi gün cok hareketli oluyordu Birde siz karnınızı sürekli okşayın ozaman tepki verecektir Ben su içtigimde Ve wc ye gidip gelince hemen hareket ediyordu