nurnur13 Yenianne00 6 aylık oldum daha çatlamadım, göbeğim çok büyüdü ama sadece 2 kilo aldım normal kilomdan, belki o yüzdendir diye düşünüyorum. Daha yeni sadece bebek yağı sürmeye başladım inşallah son 3 ay çatlamam 🤷♀️
Selamcanim Biooil önerdi herkes. Bakalım kullanıyorum. Umarım faydasını görürüm. Hoş cilt yapısı ile alakalı aslında bu durumda. Bi umut benimkisi.