Aybebek Sizce hangisi? Tabi başka isimlere de açığım Asel : cennetteki BAL ırmağı Liya : sabrın en güzeli demek
Cemrenin-yavrulari Aybebek bizim cinsiyetimiz daha belli olmadı ama kız olursa asel lina koymak istiyorum bende ☺️ 2 isim Lina: iyi hurma fidesi
Aybebek Brlgry öyle düşündük açıkçası ama ikisi olunca hepten bilinmedik isim oluyor sanki ikisi de bilinmedik ya
Aybebek Cemrenin-yavrulari liyayai duymadan önce bizde öyle düşündük ama liyayi duyunca b3n vazgeçtim lina dan 😊 hayırlısı olsun ama guzel