Suheda11 Kızlar merhaba, doktor rahim filmi çekilmemi istedi. Bende biraz korkuyorum açıkçası. Daha önce ankara şehir hastanesinde rahim filmi çektirdiniz mi? Anestezi ile mi çekildi? Çekenlerin davranışları nasıldı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Gulcinn_07 Suheda11 canım bende çektirdim o filmi sana sadece şunu söyleyeyim kesinlikle ve kesinlikle anestezi ile çektir ama aç gitmeyi unutma sakın ben anestezis çektirdim hastane ayağa kalktı düşün nasıl ağrılı olduğunu
Cananyildiz Suheda11 adetliyken gidiyorsunuz size gün veriliyor adet bitimi çekiliyor. Davranışı erkekti pek iyi değildi ama 1 seneyi geçti değiştirmiş diye düşünüyorum ve anestezi yok devlet hastanelerinde.