Dilara9406 Buseyllzr canim bura sanci odasi diye geciyo sanirim nirmal odaya bebek dogunca cikiyoruz Suan tek odadayim
Emine003 Askiletotomsu canım arkadaşın çocuğu hasta olmuş yazık onun içi ne kadar kötüdür şimdi yazım yanlışını sonra duzeltirsin boşver
Emine003 Dilara9406 hadi sabaha geliyo Paşamız kuzum 🥰 bekliyoruz güzel doğum hikayeni canım arkadaşım ❤️🌺
Dilara9406 Yagmur_06 insallah canim brnim ilk dogumum cok guzel yani henuz dogurmadim ama 13 saat oldu yatali cok iyi ilgileniyolar
Dilara9406 Yagmur_06 eşim yanimda canim vallahi uyuyo şuan 😁😁😁 Aliyolar refakatçi canim benim kimsem olmadigimdan esim kaldi ki esimden baskasini da istemiyodum en iyi bize o bakar
Sinemmmmm58 Dilara9406 hadi hakkinda hayirlisi olsun kuzumm bi avazda insallah❤ benimdr 25 mayista dogumum
Dilara9406 Sinemmmmm58 sanada hayirli dogumlar versin rabbim canim guzel dualrin dileklerin icin teşekkür ederim
Dilara9406 Mavistez kendi sancimla basladi canim 13 saat oldu yatali sancilarim cok duzenli cok guzel oldugu icin henuz ek bisey almadim 40+4 um canim
Dilara9406 Buseyllzr coook guzel canim ozel hastane nasil bilmem ama burasi ozel olsaymis on numara 5 yildiz yani
Yagmur_06 @Dilara9406 Aynen öyle en rahat eşinin yanında olursun zaten. Allah hayırlı doğum nasip etsin inşallah 🙂