Fundaaq benimde dönmedi ve ben 38+4 teyim pazartesi randevum var doktor ile eğer hala dönemediyse 19 mayıs günü sezaryen olacağını söyledi. Nasipte neyse o tabi ama hep bi normal doğum hevesim vardı anestezi beni biraz korkutuyor bana iyi gelmiyor ve sezaryenden sonra toparlanma süreci süt gelme meselesi biraz uzun sürüyormuş. Başı hala yukarıda sanırım çünkü artık hareketleri çok kısıtlı yinede sağlıklı olan neyse o olsun.