Humeyram Kızlar 25+3 haftalık hamileyim bugün Hastaneye gittim bebeğimin omurilik sıvısının olması gerekenden biraz fazla olduğunu söyledi korkulacak birşey yok ama detaylı ultrasona yönlendirdi sizinde başınıza böyle birşey geldi mi siz ne yaptınız