Nolur bi cagre diyin 3 aylık bebegim grip oldu burun aspiratör rüyle sürekli burnunu temizliyorum ama sürekli doluyor ve uyuyamıyor bu yüzdende aglıyor nuyuyup uyanıyor bi akıl verin olur ne yapsam gidereririm ailece salgın olduk grip olduk v e haliyle yavrumada bulastı anne sütü emiyor sütüm yok diye mama veriyoruz nolur bi akıl verin