Kızlar herkese selam 🙋🏼♀️
9 aylık serüvenimin bugün itibariyle sonuna geldim . Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏
Öncelikle isteğe bağlı sezeryan oldum . Doktorumla görüştüm 11 mayıs sabah 9 için kayıt oluşturduk . Bu sabah 7.30 da hastanedeydim . Önlük giydirme evrak doldurma damar yolu açma işlemleri tamamlandı . Sondayı ameliyathane de uyusturulduktan sonra takılmasını istedim öyle yaptılar . Ameliyathaneye geçtik tabi ben hemşiresinden hademesine doktoruna herkesle muhabbet etmeye çalışıyorum ki korkumu geçiriyim diye . Belden iğnem yapıldı hep yazarlardıda hadi canım derdim valla damar yolum daha cok acıdı . Sonra ameliyat sedyesine yatırdılar kızlar emin olun uyuşmadan hiç bi işlem yapmıyolar bile kaç kere soruyolar . Anestezi doktoru hemşireler hepsi sizinle ilgileniyo zaten. Bi ara bi midem bulandı hemşire hemen iğne yaptı damar yolundan . Sonra kafamı bi kaldırdım oğlum 🥰 kalakaldım o an olayı idrak edemedim çok komikti . Yan tarafa giydirmeye aldılar tabi benim kafam orda bakıyorum sürekli başladm ağlamaya . Bebeğim 09.34 te dünyaya geldi 38+4.haftada 3460 kg . Bende 10 da odaya çıktım .Çok şükür hiç bi sorunumuz yok . Odaya geldik 4 saat sonra hoşaf corba içmeye başladım nescafe bitter çikolata tabikide 😊6 saat sonrada ayağa kaldırdılar beni . İlk kalkış evet cok az bi zor ama ağrınız adet olmadan önce karnınıza giren kramp gibi . Ben ilk kalkmadan dikiş yerimde yanma vardı bilerek o yüzden ağrı kesici istedim o iyi geldi onu dışında hep yürüdüm . Süt içinde dün naturpy milk tea almıştım 2 bardak ondan içtim doğumdan önce onunla mı ilgili bilmiyorum ama dün gece göğsümden hafif sütüm geldi bugünde bütün gün bebeğimi emzirdim🥰 şuan bunları size yazarken yeni emdi yanımda gözlerini açmış bana bakıyo gerçekten tarifsiz bi duygu ♥️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏 Sormak istediğiniz bişey varsa seve seve yardımcı olabilirim kızlar 🤩 hepinize hayırlı güzel sağlıklı doğumlar diliyorum 🌸