Canım 27+4 haftalık hamileyim.
Arefe günü istanbuldan bodruma gittim. Doktoruma sordum git ama 2 saat yolculuk sonra mola verin ve 15 dakika yürü dedi. Bizde o şekilde yaptık.
Çok şükür bişey olmadı araçla gittik döndük. Gidiş 8 dönüş 9 saat sürdü. Ayakların çok şişebilir bunun için terlik giymeni öneririm onun dışında haftan da benden az hamileliğinin rutininde bir problem yok ise bence gidebilirsin.