Kızlar dogudayım dogum için memlekete Antalya’ya gelecegım vitale Hastanesinde dogum yapmayı düşünüyorum vıtaleye gıdenler bilgılerımızı paylasır sohbet edersek sevınırım ☺️ hazıranda dogum ucretlerı zammı gelecek yazılmıştı geldi mi bileniniz var mı acaba ? Herkese sağlıklı gebelikler diliyorum 🥰