Hamismelek Arkadaslar 36+5 haftaligim bugun gobegimin alt kisminda pembe renkli catlaklik oldugunu farketti ne yapabilirim bundan sonra cozumu varmi catlagaiyi gelen krem varsa onerirmisiniz😔😔 esim igrenerek bakti cok kotu oldum
AysegulAloluAcikgoz Hamismelek Esinizinde igrenerek bakmasi kötu olmus gercekten siz oyle olsun istemezdin dunyaya bir yavru getireceksiniz kolay degil tabiki olacak boyle seyler. Ama tabi insan üzluyor deforme olunca.
rileyss Hamismelek kullanmadım ama lierac ın çatlak görünümünü azaltmaya yardımcı ürünü var bir bakın isterseniz
GulerDoganAslan 35. haftada benimde basladi canim, bebek asagi inince sanirim oraya baski yapmaya ve gobegimin asagisi hergun daha da cok catliyor, krem falan ilk bastan beri kullandim ama caresi olmadi😔
Hamismelek GulerDoganAslan valla bende ilk aylarda vazelin yagi kullandim bu aralar biraktim goguslerimle kalcamda biraz catlaklik vardi bugun gobegimi gorunce çıldırdım morelim bozuldu ya ne yapalim bizim elimizde olan bisey degil malesef kocalarimizdan biraz anlayis 👍👍👍
Hamismelek Ladess vazelin yagi kullaniyorum aklima geldikce gidip gelil suruyorum biz kadinlarin isi ne kadr zormus yaa
Oykuakbalikk Valla biraz genetik galiba bende de var 😔 o kasar kreme rağmen napalım artık... çatlakları geçtim. Kendimi psikolojik olarak hazırlamıştım zaten🤣
Hamismelek Oykuakbalikk aynen ya catlaklari gordukce moralim bozuluyor esiminde bugunku tepkisini gorunce baya kotu oldum ya
GelMucizemol Vala Canım ye ic kendine dua et benim daha 13. Haftamda başladı şuan 28 haftaligim artık düşün halimi parmak parmak kırmızılar belimde karnimda göbek üstünde yağlar kremler sipariş ettim yurtdışından geldi fayda yok bende arada takıyorum kafama ama çare yok bebeğim iyi olsunda tek diyorum yaşım 20 ilerde belki sikilastiririm şuan tek derdim yavrumu saf sağlim kucağıma almak sana tavsiyem zeytin yağı en azından çoğalmaz umarım 1 catlakla kalır SAYGI ve sevgilerimle.:))
Hamismelek GelMucizemol teşekkür ederim canim benimde yas 20 haklisin once bebisimin sagligi Allah sag salim kucagina almayi nasip etsin
Tek 32 haftalık Hamileyim maalesef benimde bu hafta çatladı çok ağladım hatta eşim beni teselli etti çok az bunda bu kadar üzülecek ne var dedi. Neler sürdüm olmadı bebe yağı kullanıyorum iki tane en azından ilerlemesini engelliyor canım tavsiye ederim badem yağı da sürebilirsin
AysegulAloluAcikgoz Ya bende bugun fark ettim göguslerimde kızarikliklari sanirim catlak oluyor onlar cok uzuldum esimde uzulmiyim diye teselli etti ama ne bilim iz kalacak diye bir kotü oldum 😢 17. Haftaya girecegim bende gobegimde birsey yok ama göguslerim catladi :(😢
Hamismelek AysegulAloluAcikgoz aynen oyle ne bileyim ya dunyanin en guzel duyguşu bi yandan annelik ama bu catlakliklar ve zorluyor
AysegulAloluAcikgoz Tek tamam canim cok tesekkur ederim bebe yagim var kullanayim onu her yerime sivayim artik napayim :D Aynisefayagi vucut losyonu aldim onu baslayacaktim bugun gorunce catlaklari moralim cok bozuldu 😢
Kenanizm18 AysegulAloluAcikgoz bebeyagı kullanmayın ☺️ Normal bi nemlendirici veya zeytinyagı bile olabilir
AysegulAloluAcikgoz Kenanizm18 catlaklarim baslamadan aynisefayagi vucut losyonuna baslarim diyordum ki sabah süpriz oldu gogusumdekiler ne yazikki sanirim olan catalaklar icin artik geri dönüşü yok sadece daha fazla olmamasi icin nemlendiriciye hemen baslamaliyim