Umay255 Samta tabiki iyi canim morfoloji 4 dun üstü normal sayılıyor benim eşimin 2 di ve ilaçlarla tedaviyle 4 yaptık şuan hamileyim çok şükür 🤲🤲
Okyanus1 Samta canım sonuçlar gayet iyi sizin aklında soru işareti kalmasın morfoloji %4-15 arası normal gebelik şansı 15 üstü yüksek gebelik şansı oluyor ayrıca ileri hareket falanda çok iyi🌸