Sevgikara https://www.hizliresim.com/snhmzrj kızlar nasıl gözüküyor 36 haftaligim doktora göstermeyi unutmuşum tahlil felan isteyince yoğunluktan unuttum 🤦♀️bidahada gidemedim
Sevgikara Yeni-Anne3333 idrar kan nst derken idrarla kana baktı nst kağıdı çantamda kalmış bide enfeksiyon çıktı diyince idrarda o an göstermek aklımdan çıkmış 🤷 ağrı olmaması iyi benim için çünkü daha 36 yız teşekkürler bilgi için