Hutbysaustukls cnm bende basur olmusum bugün doktora gittim proctolog krem yazdı bana iç ve dış basur için bugün başladım kullanmaya bide bundan sonra kabız olmamam gerekiyormuş bunun içinde bı şurup verdi olduğumu anladığım an icecekmisim anestol çok iyi bir krem bekarken kullanmıştım ama hamileyken bilemiyorum benim kremi yazdır istersen sende