Htcerdogn kendini sen daha iyi bilirsin şimdi, rahat hareket edebiliyorsan yürü, ama bebeği çok aşağıda hissediyorsan dinlen ki süre uzasın, fazla harekette doğumu başlatabiliyor haliyle o sebepten dinlen dedim. Şu 37. Haftana gir de öyle yürü tavsiyem