Arkadaşlar 22 haftalık gebeyim bugün detaylıya girdik devlette yaptırdım her dakıka izleyemedim tabi çokda konuşmadı doktorumuz ama herşey bormal şuanlık sorun olarak birşey görmüyorum dedi çok şükür kilosu boyu için 555 grm 29 cm dedi ama normal mi değil mi yani hiç bir bilgi alamadım acaba keşke özelemi gitseydim daha mı çok konuşurdu diyorum sonra da çok şükür herşey iyi basılsa büyüdükçe bilgi verirler sakin ol ve bekle diyorum kendıme 😂 bide hala tam olarak kaçıncı ayımdayım yada dogum ne zaman olur acaba tarih verilir mi çok merak edıyorum kendı doktorum böyle seylerden bahsetmıyor birde 1 hazirana şeker testi için çağırdılar vakit geldi dediler