Ya ben 22 haftayız 52 kilodan 64 kıloya cıktım etrafımdakiler çok fazla oldugumu 100 le doguma fln gideceğimi söyleyip duruyor herkese bu durumdan mutlu oldugumu soyluyorum cnkı aksını soylesem emınım daha cok baskı yapacaklar ama içten içe kendimi yiyorum 28 yasındayım bu yasıma kdr hiç 53 kiloya cıkmamıstım ilk başlarda kilo almak güzeldi ama son bır haftadır mılletin tek derdi benim aldıgım kılolar olmuş 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭