Sezeryan da geç geliyor diyorlat ama bende bilemiyorum. İlk gebelik normaldi 3. Gün geldi bilgisizlikten çocuk sarılık oldu. Bu seferki sezeryan olacak bende merak ediyorum gelecek mi diye ama ilk gebelikte manuel pompa almıştım işe yaramamıştı. Şimdi elektrikli aldım inşallah onunla da desteklicem