Acokaya2
Bende de vardı yaklaşık ilk 3ay kendi doktoruma danıştım hiç kalkma yat sürekli ayakların tepede olsun dedi düşük tehliken var deei kanama kırmızıya dönerse parça gelirse kaç olursa olsun ara dedi günlük ped takın rengine dikkat edin benimki sarıya doğru dönüp düzeldi sonradan